Подiя у PressClub - Медіа Харківщини: за крок від прірви (17.06.2022 у 09:17)

Медіа Харківщини: за крок від прірви

м. Харкiв, вул. Гоголя, 9Б 17.06.2022 у 09:17 39

З початком російського вторгнення в Україну у Харкові припинили роботу усі місцеві телевізійні компанії.

Про це розповіла під час засідання Клубу регіональних медіаменеджерів головна редакторка “АТН” Марина Ніколаєва. У телестудій не залишилося ні кадрового, ні фінансового ресурсу для ведення  діяльності. На волонтерських засадах четверо працівників редакції наповнюють сайт новин АТН. Більшість  журналістів та операторів  покинули місто. Майже половина працівників комапнії опинилася в окупації. Серед них й засновник та директор   Олег Юхт.  У селі, зайнятому російськими військами  він провів майже три місяці. І лише у кінці травня разом з сім’єю Олегу вдалося виїхати  в Німеччину. 

У важкому    становищі опинилися й редакції друкованих медіа. У місті  припинено випуск усіх газет. Зокрема, перестало існувати найтиражніше видання області - “Время”. Його засновники не виявляють бажання відновлювати випуск  й у майбутньому. Постраждало медіасередовище  і в  районах Харківської області. За вийнятком Зміївської  телекомпанії , яка продовжує виробництво контенту, місцеве телевізійне мовлення  припинено в усіх громадах регіону, - розповіла редакторка газети “Вісті Зміївщини” Тетяна Логвіна. Видавати власну газету вона поки що утримується, адже не має для цього ні коштів, ні  кадрових ресурсів. А  редакторки  близнюківської газети “Нове життя” Ірина Воронкіна та богодухівської “Маяк” Тетяна Лучинська прийняли рішення про випуск газет. Звичайно, не в тих обсягах, що раніше. Вони в кращому фінансовому становищі, тому  зобов’язання перед передплатниками збираються виконувати. Певний оптимізм журналісток викликає також місцевий рекламний ринок. Редактор сахновщинської газети “Колос” Олександр Роденко планує випуск друкованої версії лише у липні. І тільки за сприятливих обставин. На його думку цей рік може стати останнім для друкованих видань регіону. На сьогодні  немає жодних факторів, які були аргументом протилежному. Він закликає редакції швидше освоювати інтернет-ресурси. В тому числі й вчитися заробляти в соціальних мережах. Схожий песимізм висловлюють й інші учасники дискусії  медіаменеджерів, організованої Харківським прес-клубом. Голова  Європейської медійної спілки Роман Черемський  переконаний, що ситуацію можна покращити після  прийняття державної програми підтримки медіа. Але в уряді поки що такі ідеї не популярні. Кошти міжнародних донорів, які використовують редакції для підтримки життєдіяльності допоможуть лише протриматися деякий час. Але не розв’яжуть проблему в цілому.

Прес-клуб вів пряму трансляцію цієї дискусії.
Дивіться тут: https://www.youtube.com/watch?v=zUbIXzKlvbg

Або тут: https://www.facebook.com/pressclubKharkiv/videos/399357205589184